10 تیر 1393
شماره خبر: 125038

اداره کل زندانهای استان البرز به عنوان دستگاه برتر اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اداره کل زندانهای استان البرز به عنوان دستگاه برتر اعلام شد


درهمایش مبارزه با مواد مخدر و پیاده روی استان البرز از خدمات جبار باقری مدیر کل زندانهای استان البرز در حوزه آموزش و پیشگیری از مواد مخدر تجلیل به عمل آمد وبه جمشید فاضلی رییس اداره فرهنگی ونماینده اداره کل زندانهای استان البرزبا اهدای لوح از سوی استاندار البرز تقدیر به عمل آمد.
در جریان برگزاری این همایش از دو ا اداره کل زندانهای استان البرزو اداره کل آموزش و پرورش به عنوان دستگاههای برتر به جهت انجام اقدامات مناسب در حوزه آموزش و پیشگیری از مواد مخدر تجلیل گردیدو از جمعی دیگر از فعالان مقابله با عرضه و تقاضای مواد مخدر وحوزه درمان موادمخدر نیز تقدیر به عمل آمد. این گزارش حاکی است جمشید فاضلی مهمترین اقدامات زندانهای استان البرز در اجرای موفقیت آمیز آموزش وپیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در بین خانواده زندانیان وطرح امیدجهت زندانیان دانسته و افزود : معمولا" افرادی که مرتکب جرم می شوند ،مواد مخدر را حتی برای یکبار تجربه نموده اند بیشتر افرادی که مرتکب جرائمی همچون سرقت و زور گیری می شوند معمولا" سوء مصرف مواد مخدر دارند .
وی تصریح کرد: از این رو سازمان زندانها تمام تلاش خودرا به کار بسته است که قبل از هرگونه اقدام اصلاحی در جهت مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن همسو با سایر ادارات مرتبط پیشگام این عرصه باشد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود