17 تیر 1393
شماره خبر: 125499

۴۱ هزار کارگر ساختمانی در البرز بیمه شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۴۱ هزار کارگر ساختمانی در البرز بیمه شدند


مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: با شروع طرح بیمه کارگران ساختمانی تاکنون ۴۱هزار نفر از کارگران ساختمانی در استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.
مرتضی سلامی اظهار کرد: با شروع طرح بیمه کارگران ساختمانی تاکنون 41هزار نفر از کارگران ساختمانی در استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند. وی گفت: در مجموع 402 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی البرز هستند که از این آمار 275 هزار نفر بیمه شده اجباری و مابقی بیمه شدگان گروه‌های خاص، بیمه‌شدگان اختیاری و مشاغل آزاد هستند. سلامی به راه‌اندازی خدمات غیرحضوری اشاره کرد و گفت: دریافت لیست حق بیمه و واریز فیش حق بیمه های اختیاری مشاغل آزاد با راه‌اندازی این سیستم از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری امکان پذیر است. وی افزود: در این مورد کارفرما می تواند با مراجعه به واحدهای اجرایی و با دریافت رمز اینترنتی که ویژه خود فرد است نسبت به ارسال لیست حق بیمه از طریق اینترنت و بدون مراجعه حضوری اقدام کنند. وی تصریح کرد: تمامی شعبه‌های تامین اجتماعی استان مجوز استفاده از این طرح را دریافت کرده‌اند.
مدیرکل تامین اجتماعی البرز در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر برخی رمزهای صادر شده غیرفعال هستند گفت: به دلیل حجم بالای تقاضا این اتفاق رخ داده و تا پایان تیرماه تمامی رمزها فعال می‌شوند.






منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود