19 تیر 1393
شماره خبر: 125607

فراخوان پذیرش مقاله در مجله Journal of Renewable Energy and Environment

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فراخوان پذیرش مقاله در مجله Journal of Renewable Energy and Environment


دکتر محمد پازوکی سردبیر مجله Journal of Renewable Energy and Environment ضمن اعلام فراخوان پذیرش مقاله در این مجله گفت: این مجله علمی با همکاری مشترک پژوهشگاه مواد و انرژی و انجمن مهندسی شیمی ایران و به زبان انگلیسی انتشار یافته است و توانسته است مجوز انتشار با رتبه علمی – پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت نماید.
وی ضمن دعوت از اساتید و متخصصان، جهت ارسال مقاله گفت: اساتید و متخصصان می­توانند نتایج تحقیقات خود را در زمینه­های علوم و مهندسی انرژیهای تجدید­پذیر و محیط­زیست که مرتبط با زمینه­های تخصصی مجله است جهت چاپ به دبیرخانه این مجله ارسال نمایند. دکتر پازوکی در ادامه افزود: محورهای تحقیقاتی این مجله عبارتند از :
generation, storage conversion, distribution, management (economics, policies and planning), environmental sustainability وی در پایان گفت: این مجله مقالات کامل پژوهشی، کوتاه علمی- پژوهشی و کوتاه فنی و مروری را چاپ خواهد کرد و پذیرش و داوری مقالات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و مقالات پذیرفته شده به سایت اینترنتی مجله به آدرس http://jree.ir مراجعه نمایید.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود