23 تیر 1393
شماره خبر: 125779

دمای البرز نسبت به سال گذشته با ۲/۴ درصد افزایش روبه‌رو است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دمای البرز نسبت به سال گذشته با ۲/۴ درصد افزایش روبه‌رو است


مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: دمای هوای فعلی استان نسبت به سال گذشته با ۲/۴ درصد افزایش مواجه است ولی در روزهای آتی با نوسانات قابل ملاحضه ای مواجه نیستیم.
منصور رحمانیان اظهار کرد: وزش باد و گرد و غبار را در بعد از ظهر دو روز آینده در مناطق جنوبی استان پیش بینی می‌کنیم ولی نوسانات و تغییرات قابل توجهی رخ نمی‌دهد.
وی افزود: امروز و فردا احتمال بارش پراکنده و افزایش ابر در ارتفاعات را داریم. وی افزود: در پیش بینی ها غبار محلی نیز دیده می شود کما اینکه صبح امروزگزارشی از غبار محلی در کرج به دست ما رسیده است. مدیر کل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: برای سه شنبه تعداد وزش باد البته با کیفیتی کمتر از دو روز یکشنبه و دوشنبه را داریم. منصور رحمانیان تاکید کرد: در حال حاضر دمای کرج 37 درجه با جهت وزش بادجنوب غربی و سرعت 5 متر بر ثانیه، طالقان 35 درجه با جهت وزش باد جنوب‌غربی و سرعت 4 متر بر ثانیه تا قسمتی ابری و هشتگرد 34 درجه با جهت وزش باد جنوب شرقی و سرعت 2 متر در ثانیه دارای هوایی صاف است. وی خاطرنشان کرد: دمای هوای هم‌اکنون استان نسبت به سال گذشته با 2/4 درصد افزایش مواجه است ولی در روزهای آتی با نوسانات قابل توجه‌‌ای مواجه نیستیم





منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود