12 مهر 1391
شماره خبر: 12584

4 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد با حضور رییس جمهور تحویل داده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

4 هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد با حضور رییس جمهور تحویل داده می شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از تحویل چهار هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با حضور احمدی نژاد خبر داد.
قدرت الله ضیایی فر اظهار داشت: 4 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد با حضور احمدی نژاد در مهر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد و این واحدها به صاحبانشان تحویل داده می شود. وی ادامه داد: دقیقاً طبق برنامه سال 91 و 92 در استان البرز حدود 107 هزار واحد مسکن مهر بسته شده است که به بهره برداری برسد. مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در برنامه کاری ما است که 55 هزار واحد مسکونی نیز در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری برسد که هم اکنون 4 هزار واحد آن آماده بهره برداری است.
تا پایان سال 92 حدود 55 هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد
وی با اشاره به مدیریت شهر جدید هشتگرد، اضافه کرد: انشا الله تا پایان سال 92 حدود 55 هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد. ضیایی فر افزود: با توجه به برنامه های مختلف رئیس جمهور زمان دقیق افتتاحیه این واحدهای مسکونی و حضور احمدی نژاد مشخص نیست ولی در مهر ماه سال جاری این کار انجام خواهد شد. مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز اظهار داشت: زمان دقیق بهره برداری از چهار هزار واحد مسکونی اعلام خواهد شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود