31 تیر 1393
شماره خبر: 126269

خیرین راهی فرهنگسرای آسمان نما شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خیرین راهی فرهنگسرای آسمان نما شدند


مدیر فرهنگسرای آسمان نما یکی از جلوه های قرارگیری در ماه رمضان را تلطیف روحیه مردم و افزایش رغبت آنان به شرکت در امور خیرخواهانه برشمرد و برگزاری بازارچه خیریه در این فرهنگسرا و استقبال شهروندان از آن را حاصل وجود این ماه عزیز برشمرد.
نسیم دادمرز اظهارداشت: برگزاری بازارچه خیریه ای به نفع کودکان سرطانی اقدامی بود که با نگاهی انسان دوستانه و با مشارکت عمومی شهروندان انجام گرفت. دادمرز افزود: این بازارچه از بیست و ششم تا سی ام تیرماه در رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی از ساعت 17 تا 22 برگزار شد و درآمدهای حاصل از آن به نفع کودکان سرطانی محک جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه غرفه های این بازارچه به محصولات غذایی، زینتی، ساعت های آفتابی و گل و گیاه اختصاص داشت، اضافه کرد: همچنین رصد آسمان و توزیع کتاب از برنامه های جنبی برپایی این بازارچه بوده است. به گفته دادمرز، سرطان بیماری ای است که به رغم همه آثار و تبعات تلخ آن، هزینه های بسیار بالایی برای درمان نیاز دارد که موسسه محک، به عنوان موسسه ای خیریه، بخش اعظمی از این هزینه ها را تقبل کرده و به کمک خانواده های درگیر با این بیماری می شتابد. وی اذعان داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی با برگزاری بازارچه ای خیریه به منظور حمایت و مساعدت به این موسسه موافقت کرد که نتیجه آن برپایی بازارچه خیریه در این فرهنگسرا به مدت چهار روز بود. مدیر فرهنگسرای آسمان نما استقبال از بازارچه را خوب توصیف و بیان کرد: ایرانیان و بخصوص کرجی ها همواره از امور خیر استقبال کرده اند و استقبال آنان از این بازارچه با توجه به موقعیت قرارگیری فرهنگسرا و دشواری رفت و آمد نشان داد این رسم در آنان همچنان زنده و پابرجاست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود