2 مرداد 1393
شماره خبر: 126391

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البزر با کارشناسان مسابقات ملی مهارت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البزر با کارشناسان مسابقات ملی مهارت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با کارشناسان رشته های قنادی و آشپزی ، پیرامون برگزاری این رشته ها در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری دیدار و گفتگو کرد.
حسن عزیزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، در دیدار با خانم ها شمس، مینایی و شین آبادی ضمن تشکر از زحمات این کارشناسان بر آمادگی این اداره کل در جهت فراهم نمودن زمینه برگزاری هرچه بهتر این رشته ها تأکید نمود و استفاده از فضا، ابزار و تجهیزات استاندار را برای رقابت سالم و دقت در داوری و کارشناسی ضروری دانست.
کارشناسان رشته آشپزی و صنایع غذایی و قنادی نیز در این دیدار با اعلام نیازهای ضروری برای برگزاری رقابت ها در این رشته ها بر اساس استانداردهای تدوین شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، به کارگیری تجربیات رقایت های سال های گذشته را بستری برای رفع موانع و مشکلات احتمالی در این دوره از مسابقات برشمردند.
در پایان این دیدار کارشناسان رشته های آشپزی و قنادی به همراه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل و سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری، از محل در حال آماده سازی برای رقابت شرکت کنندگان در دو رشته آشپزی و قنادی در مرکز شهید رهبری بازدید کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود