13 مهر 1391
شماره خبر: 12649

طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه گیری برق در این استان اجرایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه گیری برق در این استان اجرایی شد

سپیدار آنلاین: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت:طرح ملی فرا سامانه هوشمند اندازه گیری برق و مدیریت انرژی در این استان اجرایی شد.
ناصر اسکندری افزود: این طرح بصورت آزمایشی در شش استان خراسان رضوی ، زنجان ، بوشهر ، خوزستان، تهران والبرز به اجرا درآمده است.
وی بیان داشت: 30 هزار مشترک در استان البرز تحت پوشش این طرح ملی قرار گرفته اند. اسکندری گفت: در اجرای این طرح کنتورهای هوشمند برق برای بخشی از مشترکان استان البرز نصب شده و عملیات کنتورخوانی از طریق سامانه الکترونیکی از مرکز انجام می شود. وی،حذف خطای انسانی در قرائت کنتور،مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش تلفات، نظارت بر شبکه توزیع برق، مدیریت بار انرژی در زمان بحران و به حداقل رساندن خاموشی‌ها را از مهمترین ویژگی های اجرای این طرح برشمرد. وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در مکانیزه کردن صنعت برق در کشور پیشرو است،افزود: استقرار دیسپاچینگ نوین توزیع نیروی برق و مرکز فوریتهای برق چند رسانه‌ای ازجمله طرح های ملی است که در این استان با موفقیت اجرا شده است. وی ادامه داد:هدایت و نظارت بر شبکه و مشترکین با هدف کاهش انرژی و اعمال مدیریت مناسب شبکه از اهداف اجرای طرح دیسپاچینگ است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود