12 مرداد 1393
شماره خبر: 126761

همه محورهای استان البرز باز است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همه محورهای استان البرز باز است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: تردد خودروها در تمام محورهای مواصلاتی استان به صورت روان در جریان است.
همایون شریفی اظهار کرد: با پایان سفرهای عید سعید فطر از ترافیک موجود در محورهای کرج - چالوس، تهران - کرج و کرج - قزوین کاسته شده و در حال حاضر تردد خودروها در تمامی این محورها به راحتی در حال انجام است . وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری استان هیچ ترافیکی را در هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان گزارش نمی‌دهند و این بیانگر آن است که تردد خودروها در همه این محورها به صورت عادی و روان در جریان است. شریفی افزود: با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله کرج – چالوس در روزهای انتهایی هفته با حجمی از ترافیک مواجه می‌شود که این سنگینی حرکت در اواخر عصرهای جمعه به پایان می‌رسد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به میزان تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: طی هفته‌ای که گذشت در مجموع هفت میلیون و 502 هزار و 804 تردد از محورهای مواصلاتی استان انجام شده است. شریفی ادامه داد: طی این مدت در محور کرج- تهران و بالعکس (مخصوص) 37 هزار و 456 تردد انجام شده است . این مسئول خاطرنشان کرد: در آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در محدوده گلشهر یک میلیون و 273 هزار و 261 تردد انجام شد و میانگین روزانه تردد در این محور 181 هزار و 894 تردد بوده است. وی تصریح کرد: در محور کرج - چالوس و بالعکس محدوده آدران 262 هزار و 194 تردد انجام شده است که میانگین روزانه تردد در این محور 37 هزار و 456 تردد بوده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآور شد: در محور قدیم کرج - قزوین و بالعکس در محدوده کمالشهر 276 هزار و 704 تردد انجام شد که میانگین تردد روزانه در این محور نیز 39 هزار و 529 تردد بوده است. وی در پایان گفت: در محور کرج - ماهدشت و بالعکس 635 هزار و 155 تردد انجام شد و میانگین تردد روزانه این محور 90 هزار و 736 تردد بود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود