18 مرداد 1393
شماره خبر: 126999

پیام تبریک سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیام تبریک سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز خبرنگار


پیکار امروز ما بصیرت افزایی در عرصه نرم است و این اصحاب رسانه هستند که در خطوط مقدم رزم فرهنگی، با اندیشه مکتوب خود، طلایه دار و تصویرگر حقیقت تاریخ و روشنگر وجدان های بیدار شده اند.
..
متن پيام تبريک سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز به شرح ذيل مي باشد: «پیکار امروز ما بصیرت افزایی در عرصه نرم است و این اصحاب رسانه هستند که در خطوط مقدم رزم فرهنگی، با اندیشه مکتوب خود، طلایه دار و تصویرگر حقیقت تاریخ و روشنگر وجدان های بیدار شده اند.
 روز خبرنگار فرصتی مغتنم است تا بار دیگر از خدمات و تلاشهای عزیزان عرصه های اطلاع رسانی به عنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه قدردانی شود،یاد شهیدانی که خون خود را جوهر قلم هایشان کردند و بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.


شرایط حساس کنونی دنیای امروز بیش از پیش بر نقش و اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات افزوده است و مسئولیت خبرنگاران را در راستای آگاهی دادن به مردم خطیرتر می سازد.
آنچه امروز در جنگ نرم با دشمنان بشريت به جامعه اطلاع رساني، رسانه ها و به ويژه خبرنگاران كمك مي كند تا حقايق نبرد حق و باطل و نداي اسلام ناب محمدي را بازگو نمايند و در غبار فتنه ها و تزويرها، واقعيت اسلام و انقلاب را به گوش جهانيان برسانند. در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به نقشی که امروز خبرنگاران و روزنامه ها و خبرگزاری های دارند انتظار می رود که در مسیر اسلام ناب محمدی (ص ) حرکت کنند که این خواسته امام (ره) از خبرنگاران بود. رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نیز بارها بر اهمیت خبررسانی تاکید کرده و در این خصوص می فرمایند: به مسئله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد. لذا شايسته است خبرنگاران عزيز با تلاش همه خدمتگزاران خدوم با اطلاع رساني از دستاوردهاي بزرگ انقلاب شكوهمند اسلامي، با پيشرفت هاي جامعه همگام شوند. امروز تنها پایگاهی که اسلام ناب در جهان دارد ایران است و امروز همه می بینند که دشمنان دست به دامان یک گروه تکفیری و وهابی برای خراب کردن اسلام شده اند و صهیونیست ها روی آن سرمایه گذاری می کنند تا چهره اسلام را خشن و ضد انسانی در دنیا جلوه دهند. صهیونیست در پوشش عملکرد گروه هایی مثل طالبان، داعش، وهابی ها، تکفیری ها، سلفی هاو ... به دنبال هدف خود است ولی باید چهره اسلام ناب محمدی (ص ) را به جهانیان معرفی کنیم. امروز مسلمانان در حال کشته شدن هستند و این نقشه دشمن است، لیکن مردم اروپا و امریکا می فهمند که راه نجات آنها نظام سوسیالیست دموکراتیک غربی نیست و راه و روشی که این نظام در پیش گرفته است بشر را به سعادت نمی رساند. ارائه اطلاع رساني شفاف، پرهيز از سياه نمايي، بهره گیری از تکنیک های روز و جاذبه های هنری، توجه به جنبه هاي اميد بخش اخبار و اطلاعات و جاري نمودن خون تازه تلاش و فعاليت در شريان جامعه اسلامي از جمله اتفاقات مهمي است كه خبرنگاران مي توانند در تحقق آن نقش مهمي را ايفا كنند. سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اداي احترام به همه شهيدان سرافراز و فعالان عرصه اطلاع‌رساني ميهن اسلامي ضمن گراميداشت هفدهم مردادماه سالگرد شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی، روز پاسداشت قلم را بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و صاحبان انديشه تبريك عرض نموده و براي همه تلاشگران اين عرصه در استان البرز آرزوي سرافرازي و توفيق روز افزون مسئلت داریم.»

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود