18 مرداد 1393
شماره خبر: 127015

8 حادثه ویژه هفته گذشته در البرز 32 مصدوم و 4 کشته بر جای گذاشت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

8 حادثه ویژه هفته گذشته در البرز 32 مصدوم و 4 کشته بر جای گذاشت


رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: متاسفانه در هفته گذشته شاهد رخداد هشت حادثه ویژه در البرز بودیم که منجر به مصدومیت 32 نفر و فوت چهار شهروند شد.
کوروش سلیمی در خصوص آمار ماموریت های انجام شده در هفته گذشته در البرز توسط نیروهای اورژانس گفت: عوامل اورژانس البرز در هفته گذشته یک هزار و 150 ماموریت انجام داده اند که از این تعداد ماموریت 951 مورد درون شهری، 182 مورد جاده ای و 17 مورد نیز بین مراکزی بوده است. وی ادامه داد: از تعداد ماموریت های یاد شده 894 ماموریت را حوادث غیر تصادفی و 256 ماموریت را حوادث تصادفی به خود اختصاص داده اند. رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز اظهار داشت: شمار بیماران هفته گذشته در یک هزار و 150 ماموریت انجام شده به یک هزار و 21 نفر رسیده است که 486 نفر آنها به صورت سرپایی درمان و 490 نفر نیز برای اقدامات تکمیلی درمانی به مراکز بیمارستانی منتقل شده اند.
سلیمی با بیان اینکه شهرستان کرج با 79 درصد بالاترین حجم ماموریت ها را به خود اختصاص داده است، اعلام کرد: هشتگرد، نظرآباد و طالقان به ترتیب با 13, پنچ و سه درصد ماموریت ها بیشترین آمار ماموریت های اورژانس را در یک هفته گذشته داشته اند. وی گفت: در حال حاضر استان البرز 20 پایگاه جاده ای و 28 پایگاه اورژانس شهری دارد که در نقاط مختلف برای سرعت در خدمت رسانی مستقر هستند. رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز در پایان خطاب به رانندگان با تاکید بر خونسردی و رعایت اصول ایمنی در سفرها گفت: توصیه می شود بر اساس استاندارها برابر هر دو ساعت رانندگی، رانندگان 15 تا 20 دقیقه استراحت داشته باشند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود