20 مرداد 1393
شماره خبر: 127193

بادبادک، کودکانه هایم را با خودت به غزه ببر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بادبادک، کودکانه هایم را با خودت به غزه ببر


کودکان البرز با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع)، با فرستادن بادبادک هایی مزین به پیام خود برای کودکان غزه با آنان همدردی می کنند.
عمق فاجعه در غزه آن قدر زیاد است، که تنها اراده خداوند می‌تواند، مشکلات غزه را رفع کند. تنها و بهترین راه این است، که از ظلمی که از سوی صهیونیست‌ها به مسلمانان می‌شود به خداوند متوسل شویم. جهان شاهد بود، که در اواخر قرن 20 جریانی به نام جنگ تمدن‌ها را ایجاد کردند تا جهان اسلام را در برابر جهان غرب قرار دهند و نتیجه این جنگ هم این بود که از درون القاعده و طالبان جریانی به نام داعش بیرون آمد. داعش، جریانی به نام اسلام و از دل اسرائیل ، مولودی که خباثت و پلیدی را به حد اعلاء رساند.
با توجه به موافقت سوریه با ایران، تلاش آن ها بر این قرار شد، که جنگی را در سوریه راه بیندازند و داعش پیروز شود و حکومت سوریه را تغییر دهند، این نخستین مرحله از فعالیت داعش بود. دشمنان به بهانه حمایت حزب‌الله لبنان از ایران جنگ غزه را راه انداختند، و امروز توطئه دشمنان در عراق این است، که جریان شیعه و جریان مقاومت در عراق به عنوان طرفداران ایران را از بین ببرند. حماس با وجود تلفات انسانی اما در جبهه رزم و مبارزه جلوتر از صهیونیسم است و جریان مقاومت آن چنان مسلح و پایدار است که این جنگ به نفع مقاومت پایان می‌یابد. اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در دهقان ویلا در اقدامی بهنگام با دعوت از عموم کودکان کرج از آنان برای نوشتن پیامی برای کودکان غزه دعوت کرد. برپایه این گزارش، حرکت نمادین پرواز بادبادک های مزین به پیام کودکان کرج برای کودکان غزه، روز چهارشنبه (22 مرداد) ساعت 18 در عظیمیه پای کوه نور شهداء برگزار می شود. علاقمندان با ارسال پیام به سامانه 30008940261134 در این حرکت نمادین حضور یابند.




منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود