22 مرداد 1393
شماره خبر: 127326

جهاد دانشگاهی و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جهاد دانشگاهی و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه همکاری امضا کردند


رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه بین این مرکز و مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.
سید علی اکبر هاشمی راد در این خصوص اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای تعاملات علمی، ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش و نشر علم و دانش جهت همکاری مشترک ما بین جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی البرز به امضا رسیده است. وی ادامه داد: "تعاملات علمی و ارج نهادن به مقام تحقیق و پژوهش"، "نشر علم و دانش"، "گسترش همکاری‌های علمی و تخصصی به منظور تعالی و ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی" از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه می‌باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز اعلام کرد: بر اساس این تفاهم ‌نامه این دو مرکز در موضوعاتی همچون، «همکاری علمی، تخصصی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه نظم و امنیت کشور»، «تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی، پژوهشی و دستاوردهای تحقیقاتی»، «همکاری در برگزاری همایش‌ها، سمینارها، اتاق فکر و نشست‌های علمی و پژوهشی» و «همکاری متقابل در خصوص حمایت مادی و معنوی از انجام و اجرای طرح‌های تحقیقاتی» همکاری خواهند داشت. هاشمی راد در پایان اظهار داشت: همچنین «تبادل دستاوردهای علمی منتشر شده از جمله: کتاب‌ها، مقالات، مجلات و نشریات»، «گسترش همکاری‌های دوجانبه در خصوص تحقیقات کاربردی با رویکرد انتظامی و استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری متقابل» نیز از جمله محورها و سرفصل‌های قابل همکاری خواهد بود.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود