27 مرداد 1393
شماره خبر: 127583

واحد مسکوني مددجوي تحت حمايت كميته امداد ساوجبلاغ تحويل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واحد مسکوني مددجوي تحت حمايت كميته امداد ساوجبلاغ تحويل شد


طي مراسمي در روستاي رمنده چهارباغ از توابع شهرستان ساوجبلاغ و با حضور خيرين، حجت الاسلام كيائي نژاد نماينده مردم ساوجبلاغ در مجلس شوراي اسلامي، معاون برنامه ريزي فرمانداري شهرستان، بخشدار چهارباغ و جمعي از مسئولان يک باب واحد مسکوني به خانواده نيازمند تحت حمايت کميته امداد واگذار شد.
دراين مراسم شاپور قاسمي مدير كميته امداد شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: دغدغه مسكن همواره به عنوان يك نياز و نگراني اساسي در بين خانواده هاي تحت حمايت مطرح بوده است و بودجه و امكانات كميته امداد به تنهايي جوابگويي اين نياز گسترده مددجويان نمي باشد و كمك مسئولين و خيرين مي تواند در اين زمينه بسيار راهگشا باشد. وي تصريح كرد : به لطف خدا و با كمك 350 ميليون ريالي کميته امداد و خيرين مشكل مسكن اين خانواده تحت حمايت مرتفع شد. اين مسوول با اشاره به اينكه رفع مشكل مسكن ايتام و نيازمندان تحت حمايت در دستور كار كميته امداد قرار دارد ، گفت: با تعاملات صورت گرفته بين خيرين و نيكوكاران و كميته امداد توانسته ايم قدمهاي مؤثري در اين زمينه برداريم.
شايان ذکر است در اين برنامه نماينده مردم ساوجبلاغ در مجلس شوراي اسلامي، خدمات کميته امداد به محرومان را ارزنده و قابل توصيف اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود