27 مرداد 1393
شماره خبر: 127602

آزادگان طلایه‌داران ایستادگی و مقاومت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آزادگان طلایه‌داران ایستادگی و مقاومت هستند


امام جمعه فردیس گفت: صبرو استقامت آزادگان در دوران اسارت نمونه بارز ایمان به خداوند و پایمردی در راه ارزش های اسلامی است.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، اظهارکرد: آزادگان در سال‌های اسارت شان به بهترین شکل ممکن از حقیقت انقلاب اسلامی ایران حراست کرده و نشان دادند حفاظت از جمهوری اسلامی وظیفه مهمی بود که اسرا به بهترین شکل ممکن از عهده انجام آن برآمدند. وی افزود: آزادگان بخشی از تاریخ افتخار آمیز دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند و آن ها در اسارت ثابت کردند که تا آخرین لحظه دیندار و وفادار به امام و رهبر هستند و خواهند بود. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آزادگان طلایه داران صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و مقاومت و پایمردی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود. ایمانی معنویات والای رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی دیروز را عامل موثر و کارآمد مبارزه در جنگ‌های نرم امروز دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار خاص بود و تنها چیزی که ایثارگران مبارز ایرانی را از اسلام ناب محمدی جدا نکرد، ایمان و تقوا خالص آنان بود. امام جمعه فردیس یادآورشد: یکی از وظایف آزادگان در جنگ نرم حضور در مراسمات معنوی و مذهبی و دینی و در رأس این برنامه هدایت و راهنمایی جوانان است.
وی در پایان سخنان خود بر ضرورت تکریم آزادگان تأکید کرد و گفت: تکریم آزادگان تلاش برای ترویج فرهنگ صبر و پایداری در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو است لذا مسئولان و مردم باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود