1 شهریور 1393
شماره خبر: 127830

معارفه اولین امام جمعه بخش چندار برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

معارفه اولین امام جمعه بخش چندار برگزار شد


با حضورنماینده ولی فقیه وامام جمعه کرج و امامان جمعه شهرستانهای استان البرز،فرماندار ورئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز،مسئولین نظامی و انتظامی، روسای ادارات شهرستان، خانوده شهدا، بسیجیان و ایثارگران مراسم استقبال و معارفه اولین امام جمعه چندار،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مجتبی محمدی برگزار شد.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز دراین مراسم گفت: نماز جمعه یکی از سنگرهای مهم و اصلی نظام است قرار گرفتن در این سنگر بسیار اهمیت دارد چون تمام حرکات و رفتارهای امام جمعه به نظام منتصب می شود وامام جمعه نیز انتصابی حکومتی ازسوی ولی فقیه دارند لذا امام محترم جمعه باید از این سنگر مهم مراقبت جدی کند،که این سنگر آسیب نبیند و اعتماد مردم به آن کم نشود. حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی افزود: کسب این مقام افتخاری عظیم برای هر فرد است و حجت الاسلام والمسلمین محمدی از اینکه توانستند اعتماد مقام معظم رهبری و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را نسبت به خود جلب کنند به ایشان تبریک می گویم امیدوارم در سنگر نماز جمعه و خدمت به مردم خوب، متدین و شهید پرور بخش چندار منشاء اثر و خیر به مردم و نظام بشوند. حجت الاسلام والمسلمین ناطقی امام جمعه ساوجبلاغ به خاطر پیگیری برای تحقق این امر مهم ابرازخرسندی کردوگفت:برگزاری نماز جمعه در این بخش از خواسته های بحق مردم بوده که امروز به لطف خداوند متعال و عنایت مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرد که لازم می دانم از همه ی عزیزانی که پیگیر این کار بودند و به ویژه از شورای سیاست گزاری ائمه جمعه که این فرصت را فراهم کردند تشکر کنیم. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ هم در ادامه گفت:پایگاه نماز جمعه پایگاه مردمی بوده و مردم بسیاری از کارها و مشکلات خود را از طریق امامان جمعه و پایگاه نماز جمعه پیگیری و به مسولین منعکس می کنند و امیدوارم استقرار این پایگاه در بخش چندار به حل مشکلات مردم و نیز تقویت وحدت و همدلی بین مسولین و مردم کمک کند. پالیزگیر افزود:قطعا با استقرار امام جمعه دربخش ،نمازجمعه باقوت دراین بخش اقامه خواهدشد واین مکان پایگاهی مستحکم برای مقابله با انواع هجمه های فرهنگی دشمن دربخش چندار عمل خواهدکرد. حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان البرز در ادامه حکم انتصاب امام جمعه بخش چندار را قرائت وبه وی اعلام کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی (دامت افاضاته)
بنا به درخواست اهالی محترم بخش چندار و تائید حضرات آقایان علمای اعلام (ایدالله تعالی) جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)به سمت امامت جمعه آن بخش به مدت سه سال منصوب می شوید. انشاالله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خون بار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید. امید است روحانیون معظم و اهالی محترم به خصوص ارگانها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته همکاری لازم را بر انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود