2 شهریور 1393
شماره خبر: 127964

واحد درسی عمومی «نجوم» در آسمان نمای خواجه نصیر ارائه می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

واحد درسی عمومی «نجوم» در آسمان نمای خواجه نصیر ارائه می شود


واحد درسی عمومی علم نجوم برای کودکان در مقطع دبستان، در مرکز آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی آموزش داده می شود.
مدیر آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی این کلانشهر از برگزاری دوره های آموزش علم نجوم به صورت واحد درسی عمومی برای مقطع تحصیلی دبستان در این مرکز علمی فرهنگی خبر داد. نسیم دادمرز با اعلام این خبر یکی از زیباترین و عمیق ترین مفاهیم و عجایب هستی را در آسمان ها عنوان کرد و گفت: آسمان، فضایی بیکران مملو از اسرار و شگفتی های آفرینش است که نفوذ در آن بسیار دلچسب و خوشایند بوده و برای همه رده های سنی از کودک تا کهنسال دارای جذابیت های خاص خود است. دادمرز پی بردن به قدرت آفرینش و هستی را یکی از بزرگترین مزایای مطالعه و نفوذ در اسرار آسمان ارزیابی کرد و بیان داشت: در حالیکه اطراف ما را بسیاری از صفات ناپسند فرا گرفته و خودپسندی و خودخواهی حجم گسترده ای از روحیات پیرامون مان را تشکیل داده است، فروتنی، مناعت طبع و بندگی حاصل نگریستن به ورای زمین و اسرار بیکران آسمان هاست که می تواند تا اندازه زیادی ما را از خواسته های زمینی رها کرده و جدا کند. وی پیگیری برای حضور دانش آموزان در این مرکز و آموزش آنان را به منظور گسترش همین فضا در جامعه ارزیابی کرد و افزود: مدرسه اکسیر دانش نخستین مرکز علمی و تحصیلی بود که برای آموزش دانش آموزان در این مرکز اقدام کرده و برگزاری یک واحد درسی عمومی در مرکز آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین را برای محصلان پیش بینی کرد. به گفته مدیر مرکز آسمان نما، دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی این مدرسه ثبت نام کرده اند در طول سال به طور مستمر با مراجعه به مرکز از آموزش های علمی آن بهره مند شده و در پایان سال تحصیلی ضمن برگزاری امتحان از موارد آموزش داده شده، به آنها گواهینامه معتبر اعطا می شود.
این مسئول با استقبال از دیگر مدارسی که برای برگزاری این دوره های آموزشی اقدام کنند، عنوان کرد: برای این مدارس تخفیف های ویژه آموزشی لحاظ می شود. مدارس و مراکز آموزشی می توانند برای شرکت در دوره های آموزش مرکز آسمان نما و رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی با شماره 32215836 تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود