8 شهریور 1393
شماره خبر: 128326

ارتقای ضریب امنیتی زندانها نقش حائز اهمیتی در امنیت شهری دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارتقای ضریب امنیتی زندانها نقش حائز اهمیتی در امنیت شهری دارد


جبار باقري مدير كل زندانهاي استان البرز طي ديدار با سرهنگ بخشعلي كامراني صالح فرماندهي نيروي انتظامي استان البرز گفت: ساکنین زندان خود نیز از شهروندان ما محسوب می شوند که وجود امنیت به عنوان یکی از نیازهای اولیه آنها به شمار می آید.
وی افزود دوبال ارتقای فعالیتهای سازمانی خود را تامینی و تربیتی دانسته و تصریح نمود : مشارکت نهادهای فرهنگی وامنیتی در سطح جامعه به ما کمک می کند که بهتر بتوانیم به اهداف خود که همان انطباق زندانیان با محیط جامعه از یک سو و جامعه با آنان از سوی دیگر باشیم. مدیر کل زندانهای استان البرز در ادامه خواستار جلسه مشترک به منظور به روز رسانی اطلاعات و آمار و نیز برنامه ریری مدون در راستای عمل به وظایف سازمانی تعریف شده انتظامی در زندان شد.
پیش بینی مقدم بر پیشگیری است
سرهنگ مرید فولاوند فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان البرز طی سخنانی خواستار افزایش تعامل نیروی انتظامی با حوزه خود شده و اظهار داشت : پیش بینی مقدم بر پیشگیری بوده وبهترین استراتزی امنیتی پیشگیری از حادثه است. وی افزود: با تعامل ، هم اندیشی با نیروهای امنیتی سطح شهر از جمله نیروی انتظامی به میزان چشمگیری می توان در پیشگیری و کنترل آسیب های احتمالی موفق بود. گفتنی است در این جلسه معاونین و مدیر ندامتگاه کرج حضور داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود