11 شهریور 1393
شماره خبر: 128515

پرونده قتل پهلوان داداشی با همت دادستان کرج به نتیجه رسید‌

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرونده قتل پهلوان داداشی با همت دادستان کرج به نتیجه رسید‌


رئیس‌کل دادگستری البرز با بیان اینکه گفت: در قتل جهان پهلوان داداشی، پرونده قاتل متواری با همت دادستان، دادگاه و دیوان عالی کشور، در کمترین مدت زمان پیگیری و رسیدگی شد.
محمد صادق مهدوی راد بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرج ضمن قدردانی از زحمات دادستان سابق شهرستان اظهار کرد: علی فرهادی در مبارزه با جرایم خشن، قتل ها و بحران هایی که در شهرستان وجود داشته، زحمات قابل تقدیری کشید و اکنون بنا به درخواست سازمان بازرسی کل کشور به سمت مدیرکل بازررسی استان تهران منصوب شد. وی با بیان اینکه دادگستری شمشیر عدلیه است و زیر چتر دادستان مردم به راحتی در جامعه زندگی می کنند, افزود: این شمشیر عدلیه، ظالمان و متخلفان را می ترساند و به مومنین احساس آرامش می دهد. مهدوی راد با اشاره به بحران زندان قزلحصار گفت: با تلاش های انجام شده و حضور نیروهای انتظامی و دادستان، از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری شد. وی تصریح کرد: در قتل جهان پهلوان داداشی، پرونده قاتل متواری با همت دادستان، دادگاه و دیوان عالی کشور، در کمترین مدت زمان پیگیری و رسیدگی شد.
رئیس کل دادگستری البرز گفت: بسیاری از پرونده های به نتیجه رسیده شده حاصل تلاش همه نهاد های قضایی و نظامی از جمله دادستان است که نقش پشتیبانی را بر عهده دارد.




منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود