17 شهریور 1393
شماره خبر: 128890

از پزشکان ومسئولين مراکز درماني منتخب طرف قرار داد کميته امداد البرز تجليل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

از پزشکان ومسئولين مراکز درماني منتخب طرف قرار داد کميته امداد البرز تجليل شد


همزمان با دهه کرامت و در ايام بزرگداشت ابو علي سينا و سالروز تولد محمد بن زكرياي رازي، مراسم تجليل از پزشكان و مديران نمونه منتخب مراکز درماني طرف قرارداد کميته امداد برگزار شد.
سيدهادي کرابي معاون حمايت و سلامت کميته امداد در اين مراسم که در اردوگاه امام علي (ع) کرج برگزار شد ضمن تبريك روز پزشك و‌ داروساز به جامعه پزشكي استان ، اظهار داشت : شرافت هر علمي بسته به موضوع آن علم مي باشد و علم پزشكي به واسطه خدمت به انسان از مقدس ترين علوم به شمار مي رود. وي تصريح کرد: خدمت به مردم ، ارزشمند است و چه خدمتي بالاتر ازكاستن از رنج و آلام آنان و بخشيدن دوباره سلامتي و حيات به انسان ،‌ پس پزشكان بايد قدر جايگاهي كه به لطف خداوند نصيبشان شده است را بدانند و بزرگترين دغدغه شان خدمت هر چه مطلوب تر به مردم ، خصوصا محرومان باشد . وي ، بر لزوم گذاشتن وقت كافي براي بيمار و برقراري ارتباط با وي تاكيد كرد و افزود : اقدامات و تصميمات مناسبي در زمينه ارتقاء خدمات بهداشتي و درماني صورت گرفته است كه همه ما براي اجرايي نمودن آن بايد تلاش كنيم. کرابي از خدمات پزشکان به بيماران به عنوان عبادتي بزرگ ياد کرد و افزود : اميدواريم با رفع کمبودها بتوانيم با خدمتي صادقانه رضايت مندي مددجويان تحت حمايت را در امور بهداشت و درمان بيش از پيش کسب نماييم .
معاون حمايت و سلامت کميته امداد امام خميني (ره) استان البرز يادآور شد : درپايان اين مراسم به 25 پزشک ، داروساز و مدير موسسه طرف قرارداد که از طرف اين اداره کل برگزيده شده بودند لوح سپاس تقديم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود