22 شهریور 1393
شماره خبر: 129202

طرح نظارت بر اماکن جاده چالوس آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح نظارت بر اماکن جاده چالوس آغاز شد


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از آغاز طرح نظارت بر اماکن جاده چالوس خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه دارد.
علی رستمی در حاشیه کارگروه ستاد ساماندهی واحدهای پذیرایی جاده چالوس اظهار کرد: این طرح با هدف نظارت بیشتر بر ساماندهی واحدهای پذیرایی و همچنین رفع مشکلات موجود اجرایی شده است. وی ادامه داد: در این راستا با فعالیت گشت‌های بازرسی برنامه‌ها و اهداف خود را درباره نظارت و ساماندهی این واحدها به تحقق خواهیم رساند. این مسئول با تأکید بر این که گشت‌های مشترک تلفیقی با حضور کلیه دستگاه‌های اجرایی اعم از بازرسی اصناف، تعزیزات حکومتی، شبکه بهداشت، دامپزشکی، راه و شهرسازی، محیط زیست، راهداری و اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بخشداری و شورای اسلامی بخش آسارا انجام می‌شود،‌ افزود: متأسفانه قوانین نظام صنفی در برخی از واحدهای صنفی رعایت نمی‌شود و مشکلاتی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم درج فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث نارضایتی مشتریان شده است.
واحدهای صنفی بدون پروانه پلمب می‌شوند
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از برخورد جدی با واحدهای بدون پروانه کسب در این محور خبر داد و خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب برخورد قانونی صورت گرفته و پلمب می‌شوند. وی تصریح کرد: واحدهای صنفی که با رعایت کردن قوانین صنفی یاریگر ما باشند تشویق خواهند شد و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی صورت ‌می‌گیرد. رستمی همچنین از ساماندهی رستوران‌های خدماتی مسیر جاده چالوس خبر داد و گفت: باغ‌های خانوادگی این مسیر که بدون پروانه هستند نیز پلمپ خواهند شد. وی افزود: شهروندان نیز می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص تخلف واحدهای صنفی جاده چالوس با سامانه 124 در میان بگذارند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود