22 شهریور 1393
شماره خبر: 129214

جمعیت هلال احمر در آستانه تحولی راهبردی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جمعیت هلال احمر در آستانه تحولی راهبردی است


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با اشاه به این که انبارهای امدادی البرز پشتوانه مهمی برای کشور است, گفت: باید در نخستین فرصت تمامی امکانات رفاهی و امدادی مدنظربرای استان البرز فراهم شود.
محمد فرهادی در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر کشور که در محل اداره کل جمعیت هلال احمر استان البرز برگزار شد؛ اظهارداشت: البرز استان نوپا و تازه تاسیسی است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
هلال احمر استان البرز هنوز نوپا و جوان است
فرهادی افزود: جمعیت هلال احمر استان جمعیت جوانی است که به لحاظ نزدیکی به پایتخت رشد چندانی در زمینه ساختاری، امکانات کالبدی، امدادی و حوزه های آموزشی نداشته است.
تکمیل انبارهای امدادی هلال احمر البرز در دستور کار قرار دارد
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه دیدگاه ها به جمعیت هلال احمر البرز به عنوان معین استان تهران است؛ تصریح کرد: توسعه امکانات و رفع کمبودها و تکمیل انبارهای امدادی البرز در بخش هلال احمر در دستور کار است تا این استان بتواند به عنوان معین تهران فعالیت های وسیع تری در امر خدمت رسانی داشته باشد.
حادثه خیزی البرز ضرورت تکمیل تجهیزات امدادی را ضروری می سازد
وی با اشاره به این که انبارهای امدادی البرز پشتوانه مهمی برای کشور است، گفت: با توجه به این که البرز منطقه حادثه خیزی است باید در اولین فرصت تمامی امکانات رفاهی و امدادی مدنظر فراهم شود. فرهادی گفت:مصوبه هایی در خصوص تامین امکانات امدادی دریایی، کوهستانی و جاده ای و تکمیل پایگاه امداد رسان که به صورت نیمه ساخت باقی مانده است به تصویب رسیده است. رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور،درباره تامین خودروی نجات و امداد و همچنین آمبولانس ها در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد، اظهار کرد: برنامه تحول راهبردی جمعیت هلال احمر در دستور کار است تا بتوان با دید آینده نگری تحولی را در ساختار و تشکیلات جمعیت، منابع انسانی و نظام مدیریت مالی داشته باشیم.
ضرورت بهره گیری از ظرفیت های جوانان در جمعیت هلال احمر
وی با تاکید بر لزوم حضور جوانان در این حوزه در قالب تشکل های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستاییان گفت: از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر کشور آمایش سرزمینی، تکمیل پایگاه های امداد رسان، تامین نیروهای انسانی متخصص متناسب با فعالیت های امداد و نجات و توسعه آموزش عالی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود