23 شهریور 1393
شماره خبر: 129245

رشد پرداخت صدقات توسط مردم خير البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رشد پرداخت صدقات توسط مردم خير البرز


معاونت توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان البرز از افزايش 30 درصدي واريزي مردم نيکوکار به صناديق صدقات خبر داد.
عبدالله طاهري با اشاره به افزايش تعداد صندوق هاي صدقات گفت : واريزي صناديق صدقات نسبت به گذشته افزايش 30 درصدي داشته و اين نشان از اعتماد مردم خير به کميته امداد است. وي افزود: در اين راستا تغييراتي در صندوق هاي صدقات بوجود آورديم و ضريب امنيتي آنها را ارتقاء داده ايم. اين مسئول با اشاره به اينکه 80 درصد صندوق هاي صدقات استان البرز داراي ضريب امنيتي بالايي هستند يادآور شد : افزايش درآمد از طريق مشترک يابي خانگي و صنفي با هدف ارائه خدمات بهتر و بيشتر به نيازمندان و مددجويان صورت مي گيرد.
طاهري بيان کر د: مردم استان با توجه به اعتقادات ديني و مذهبي عميق و همچنين توجه به اقشار آسيب پذير و نيازمندان هميشه در طرح هاي کميته امداد مشارکت خوبي داشته اند. وي به ابعاد اجتماعي و معنوي پرداخت صدقه اشاره کرد وخاطر نشان کرد : صدقه در بسيار از روايات قرآن در جهت دفع بلا مورد تاکيد است. معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد استان البرز اظهار داشت: اشاعه و توسعه فرهنگ كمك رساني به نيازمندان و مشاركت خيرين در برنامه هاي مختلف كميته امداد يکي از رويکردهاي مهم اين نهاد است.
وي گفت: در اين راستا بايد با فرهنگ سازي مناسب بتوانيم اشتياق حضور و مشارکت مردم را در خدمت رساني به محرومين و احسان و نيکوکاري افزايش دهيم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود