1 مهر 1393
شماره خبر: 129861

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان البرز گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان البرز گشایش یافت


به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی روزسه شنبه به همت بسیج دانشجویی استان البرز در منطقه عملیاتی لشکر 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز گشایش یافت.
مسوول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز گفت: این نمایشگاه در محل تمرین فرهنگی رزمی یاد یاران به منظور معرفی فعالیت ها و توانمندیهای بسیج دانشجویی در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار شده است. 'سید روح الله فضلی' افزود: معرفی توانمندی بسیج دانشجویی در حوزه پرورش قارچ، شترمرغ، ماهی، مرغ های خانگی، کشاورزی و زنبورداری از جمله فعالیت های ارایه شده در این نمایشگاه است. وی اظهار داشت: علاقه مندانی که متقاضی شرکت در طرح های اقتصاد مقاومتی هستند می توانند ضمن گذراندن دوره های آموزشی از تسهیلات این بخش از مبلغ 100 میلیون تا 300 میلیون ریال استفاده کنند. فضلی گفت: استفاده از این تسهیلات فقط مختص بسیجیان نیست و بهره این وامها 16 درصد تعیین شده است.
برگزاری نمایش های خیابانی در هفته دفاع مقدس
مسوول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز همچنین یکی دیگر از برنامه های بسیج دانشجویی در هفته دفاع مقدس را اجرای هشت نمایش خیابانی در دانشگاههای استان عنوان کرد. وی گفت: این نمایش ها که با همکاری حوزه هنری استان البرز اجرا می شود تا پایان هفته دفاع مقدس در هر یک از دانشگاههای استان از یک تا دو نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس اجرا می شود. تمرین فرهنگی رزمی یاد یاران در میدان حصارک، بلوار خوارزمی، منطقه عملیاتی لشکر 10 سیدالشهدا (ع) از شب گذشته به مدت هفت شب آغازشده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود