3 مهر 1393
شماره خبر: 129955

رضایت ارباب رجوع در پایداری سازمان، تاثیر گذار است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رضایت ارباب رجوع در پایداری سازمان، تاثیر گذار است


مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: رضایت ارباب رجوع علاوه بر تنظیم روابط اجتماعی و انسانی حسنه میان افراد، در پایداری و خوش نامی سازمان تاثیر گذار است.
مرتضی سلامی ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و برای خوش نامی سازمان ، ارزش نهادن به کرامت انسانی افراد، از جمله موارد مهمی است که توسط هر سازمان موفقی باید رعایت شود. وی افزود :ستاد ملاقات مردمی اداره کل البرز به همین منظور در سه ماهه دوم سال جاری ، در شعب یک، سه کرج ، فردیس ، نظرآباد و اشتهارد با شرکای تامین اجتماعی دیدار داشته است. وی خاطر نشان کرد : رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان ، کارفرمایان ، مستمری بگیران و مراجعه کنندگان در چارچوب قوانین و تسریع در ارائه خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع از دیگر مزایای اجرای یک طرح مناسب برای ایجاد رضایت مندی بیشتر در سطح جامعه است. سلامی افزود : یکی از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی پرداخت غیر حضوری لیست حق بیمه بوده و در همین راستا تا پایان تیر سال جاری ، تعداد 5 هزار و 271 کارگاه فعال به صورت غیر حضوری لیست حق بیمه خود را ارسال کرده اند. مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت : همچنین در پنج ماه اول سال 93 تعداد دفترچه های صادره در شعب تابعه این اداره کل 287 هزار و456 جلد بوده و تعداد 408 هزار و 634 مورد نیز تامین اعتبار شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود