5 مهر 1393
شماره خبر: 129989

ایران اسلامی سرچشمه مبارزه با ظلم در جهان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ایران اسلامی سرچشمه مبارزه با ظلم در جهان است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: ایران اسلامی امروز سرچشمه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.
علی استاد حسینی ' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج، افزود: ایران اسلامی امروز بواسطه دیگر کشورهای اسلامی از رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و مردم انقلابی آن به الگویی جهانی تبدیل شده است. وی با بیان اینکه موفقیت های چشمگیر ایران اسلامی در تمامی زمینه ها دشمنان را مایوس کرده است ، ادامه داد: دشمنان به این موضوع مهم دست یافته اند که اگر منافع جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، منافع آنان نیز در سراسر جهان به خطر می افتد. استاد حسینی خاطرنشان کرد: امروز بواسطه رشادت ها و تلاش های جوانان مومن کشورمان شاهد پیروزیهای ایران اسلامی در عرصه نظامی هستیم و با تلاش غیورمردان ایرانی تمامی تمهیدات لازم برای استقلال نظامی فراهم شده است.
باور نیروهای خودی رمز پیروزی در دفاع مقدس بود
وی در ادامه از باور نیروهای مردمی در هشت سال دفاع مقدس بعنوان عاملی موثر در پیروزی با متجاورزان به کشور یاد کرد و گفت: امروز نیز با اتکاء به همین باور که از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است به موفقیت های بیشتری در سایر عرصه ها از جمله علمی رسیده ایم. استاد حسینی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در حال حاضر قادر به ساخت هواپیما هستند افزود : درحالی که در گذشته تمامی قطعات هواپیما از خارج وارد می شد. فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) یادآورشد: در زمینه هسته ای نیز به جایی رسیده ایم که دنیا متحیر شده است . وی افزوید: هرگز نباید از دشمنی استکبار جهانی غافل شویم و باید با تکیه بر ارزشهای دفاع مقدس از آرمانهای انقلاب همچنان دفاع کرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود