1 مهر 1391
شماره خبر: 11952

حماسه های هشت سال دفاع مقدس ایران را الگوی بیداری اسلامی جهان کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حماسه های هشت سال دفاع مقدس ایران را الگوی بیداری اسلامی جهان کرد

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: حماسه های هشت سال دفاع مقدس، رشادت و ایثارگریهای آن دوران، ایران اسلامی را الگوی بیداری اسلامی در جهان کرده است.
عیسی فرهادی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: حماسه های هشت سال دفاع مقدس، رشادت و ایثارگریهای آن دوران، ایران اسلامی را الگوی بیداری اسلامی در جهان کرده است. وی افزود: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در قالب رژه نیروهای مسلح به رخ استکبار جهانی کشیده می شود تا بدانند ایران و ایرانی همیشه در صحنه حضور دارد.
فرهادی تصریح کرد: در سال 59 وقتی استکبار از شکست انقلاب نا امید شد به دنبال آن بود که هر طور شده از پیشرفت این انقلاب جلوگیری کند و وقتی از همه راه ها نا امید شد عراق را که دست پرورده خود بود انتخاب کرد که بیش از هزار کیلومتر هم مرز ایران بوده و تجهیزات نظامی زیادی هم در اختیار داشت به کار گرفت تا با جدا کردن گوشه ای از خاک ایران صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند. وی گفت: از این رو جنگی نابرابر را رقم زد که خود آن را هدایت می کرد غافل از اینکه مملکتی که تازه انقلاب کرده و مردم صاحبان اصلی آزادی آن هستند در مقابل این جنگ با همه توان ایستادگی کرده و نابودی جز برای خود استکبار رقم نخواهد خورد. استاندار البرز اظهار داشت: مردم ایران در جنگی نابرابر دفاع کردند تا امروز اقتدار و سربلندی کشور در همه دنیا را به ثبت برسد. وی جدا کردن خوزستان از کشور و دسترسی به آبهای آزاد و جدا کردن اقتصاد کشور از شبکه نفتی را هدف اصلی دشمن در جنگ ایران و عراق دانست و گفت: استکبار می خواست با این صدمات از ریشه دواندن انقلاب ایران در دنیا ممانعت کند. فرهادی افزود: اما ماحصل مجاهدت شهیدان کشور امروز ایران اسلامی آن شد که امروز ایران یکی از کشورهای تاثیر گذار دنیا و الگوی آزادی و عدالت در جهان است. وی گفت: نمونه خروجی هشت سال دفاع مقدس توسعه، سازندگی و بالندگی ایران در عرصه های مختلف علی رغم تهدیدهای کشنده دشمن است. وی تاکید کرد: در تائید اقتدار کشور همین بس که الگوی کشورهای آزادی خواه دنیا شده که این امر به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه خانواده های معظم شهدا و جانبازان رقم خورده است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود