6 مهر 1393
شماره خبر: 130101

۱۳۰۰ نفر از زائران البرز به حج تمتع اعزام شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

۱۳۰۰ نفر از زائران البرز به حج تمتع اعزام شدند


معاون حج و زیارت استان البرز گفت: امسال هزار و ۳۰۰ نفر از زائران استان البرز به همراه ۴۸ نفر از خادمین در بخش های مختلف به حج تمتع اعزام شدند.
غلامحسن فرهود اظهار کرد: امسال هزار و 300 نفر از زائران استان البرز به همراه 48 نفر از خادمین در بخش های مختلف به حج تمتع اعزام شدند. وی با اشاره به این که اولین پرواز زائران به سرزمین وحی 23 شهریور انجام گرفت، افزود: امروز آخرین گروه از زائران البرز به حج تمتع اعزام می‌شوند. فرهود خاطرنشان کرد: امنیت زائران در تمام مدت زمان حضورشان در مکه و مدینه تامین شده و زائران نباید هیچ گونه نگرانی در این مورد داشته باشند. وی با اشاره به این که اقدامات لازم در بخش بهداشت و درمان زائران انجام گرفته است، تصریح کرد: وجود بیمارستان ها و مراکز درمانی مختص زائران ایرانی به منظور آرامش و امنیت خاطر آن ها از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه سازمان حج وزیارت بوده است.
معاون سازمان حج وزیارت البرز با اظهار امیدواری برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم حج تمتع بیان کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته اردوهای آموزشی مختلفی برای آشنایی زائران با اعمال و مناسک حج، مباحث بهداشتی و امنیتی انجام گرفت.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود