8 مهر 1393
شماره خبر: 130245

تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: پایان هفته دفاع مقدس به این معنی نیست که دیگر نباید برنامه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و این کار نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد.
سردار علی استاد‌حسینی اظهار داشت: خوشبختانه در هفته دفاع مقدس البرز برنامه‌های خوبی در سراسر استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم به ویژه نسل جوان اجرا شد. وی تصریح کرد: با توجه به حجم گسترده تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، نباید خود را محدود کرده و باید در طول سال به طور مکرر و با استفاده از شیوه‌های صحیح برای ترویج ایثار و شهادت تلاش شود. این فرمانده ارشد نظامی افزود: بنابراین پایان هفته دفاع مقدس به این معنی نیست که دیگر نباید برنامه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و این کار نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد.
مدیران مسئولیت خود را مدیون شهدا و امام شهیدان هستند
استادحسینی بیان داشت:‌ مدیران و مسئولان کشور و استان البرز باید در این راه پیشگام باشند و بدانند که مسئولیتی که امروز بر عهده دارند، مرهون و مدیون خون شهدا است.
وی افزود: به طور قطع اگر نتوانیم به درستی فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم، نمی‌توانیم با تمام توان از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی حفاظت کرده و عزت و سربلندی امروز را تداوم بخشیم. فرمانده سپاه استان البرز گفت: مردم ما ولایی و انقلابی هستند و در بسیاری از کارها جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که پیش از همه در خط مقدم حضور یافتند. استادحسینی در پایان اظهار داشت: این مردم همچنان و با تمام توان پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند، اما مسئولان این امر نافی مسئولیت ما و نسل اولی‌های انقلاب نیست و باید بیش از گذشته در جهت انتقال اصول و آرمان‌های شهدا به نسل جوان تلاش کنیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود