9 مهر 1393
شماره خبر: 130288

آب غیرمجاز در نظرآباد به فروش می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آب غیرمجاز در نظرآباد به فروش می‌رسد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با بیان اینکه برخورد لازم با متهمی که به طور غیرمجاز آب فروشی می کرد صورت گرفت, گفت: این فرد با همکاری مسئولان شهری از ۴ سال پیش با حفر چاه اقدام به فروش آب به کشاورزان می کرد.
محمد قیومی اظهار کرد: چند روز پیش گزارشی مبنی بر وجود یک حلقه چاه غیر مجاز در محله رسالت و فروش آب به کشاورزان واصل شد. وی با بیان اینکه حسب این گزارش بنده سه الی چهار روز شخصا در ساعات مختلف از محل بازدید داشتم، افزود: در این سرکشی ها لوله چهار اینچی کشف شد که بنا به اظهارات مدیر اداره آب شهری نظرآباد خروجی آب آن 7 متر مکعب در ثانیه بوده و بطور شبانه روزی در حال آب دهی به مزارع بود. وی با اشاره به اینکه مسیر حدودا 2 کیلومتری مزارع تا محل حفر چاه شناسایی شد, تصریح کرد: بعد از ورود به محل و شناسایی متهم وی اظهار کرد که فقط یک حلقه چاه وجود دارد ولی بعد از تجسس محل دو چاه غیر مجاز دیگر نیز شناسایی شدند. قیومی با بیان اینکه در مجموع دو حلقه چاه فعال و یک حلقه چاه غیر فعال شناسایی و پلمپ شد, تشریح کرد: طبق اظهارات متهم, مسئولان شهری به وی اجازه کندن بلوار و لوله گذاری را داده بودند و طبق تعهدی که از وی گرفته بودند قرار بوده متهم 4 انشعاب از آب این چاه های غیر مجاز را به شهرداری بدهد. وی یادآور شد: در غیر این صورت و بر اساس تعهد متهم از ادامه فعالیت وی توسط شهرداری جلوگیری به عمل می آمده است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با بیان اینکه جای تعجب دارد مسئولان شهری از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند, گفت: اگر کسی بخواهد در شهر یک متر آسفالت را بکند شهرداری سریعا جلوی کار را می گیرد ولی حفر و لوله گذاری دو کیلومتری را در طول خیابان نمی بینند. وی افزود: این کار بجز همکاری و همراهی مسئولان شهری ممکن نیست و جالب تر اینکه بعد از اتمام کار مسیر کلا آسفالت شده تا قابل شناسایی نباشد.
قیومی با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شد متهم به مدت 4 سال از فضای شهری در جهت منافع شخصی استفاده می کرده, خاطرنشان کرد: متهم اظهار می کند اگر خسارتی به وی وارد شود مسئولانی که به وی اجازه استفاده از فضای شهر برای انتقال و فروش آب را داده اند باید خسارت وی را پرداخت نمایند. وی با بیان اینکه امسال با توجه به کاهش نذورات آسمانی در تامین آب شرب شهروندان با مشکل مواجه هستیم, گفت: چطور مسئولان شهری برای تامین منافع خود به افراد اجازه سوء استفاده از فضا و امکانات شهری را می دهند. قیومی با تاکید بر اینکه همه در برابر قانون یکسان هستند و در صورت تخلف بر اساس قانون با متخلف برخورد می شود, خاطرنشان کرد: این پرونده تا شناسایی و برخورد با متخلفان در جریان است.



منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود