20 مهر 1393
شماره خبر: 130491

18 هزار دانش‌آموز البرزی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

18 هزار دانش‌آموز البرزی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه البرز از اعزام 18 هزار دانش‌آموز این استان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان‌نور خبر داد.
یدالله لک اظهار کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر به طور مرتب بر لزوم آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید فرموده‌اند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظائف فرهنگی که در شرایط فعلی بر عهده دستگاه‌های مختلف و مسئولان کشور قرار دارد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. این مسئول افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این راستا اجرا می‌شود، اعزام نسل جوان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان‌نور است که خوشبختانه در سال‌های اخیر با استقبال بسیار زیاد مردم به ویژه نسل جوان روبه‌رو بوده است. لک در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان‌نور در سال جاری چگونه است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 18 هزار نفر از دانش‌آموزان البرزی در قالب این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند. وی ادامه داد: مرحله نخست اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی البرز طی روزهای اخیر آغاز شده است. مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان البرز بیان کرد: مرحله دوم این اعزام‌ها از بهمن ماه سال جاری و در ایام مبارک و میمون دهه فجر آغاز شده و تا پایان سال ادامه می‌یابد. لک اظهار کرد: کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی استان البرز در این دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب و همچنین غرب کشور اعزام شده و تلاش می‌کنیم تا نسل جوان که دوران زندگی پربرکت و مبارک امام راحل و جنگ تحمیلی را درک نکردند، بتوانند درک مناسبی از ایثار و فداکاری شهدا و امام شهیدان را در دوران دفاع مقدس داشته باشند. وی در پایان گفت: به طور قطع امنیت، آسایش و عزت امروز جمهوری اسلامی و ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و تا زمانی که ما از فرهنگ غنی ایثار و شهادت بهره‌مند هستیم، احدی توان تعرض به کشورمان را نخواهد داشت.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود