5 آبان 1393
شماره خبر: 130727

پایگاه های امداد هوایی البرز پشتیبان در پدافند غیرعامل

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پایگاه های امداد هوایی البرز پشتیبان در پدافند غیرعامل


رییس جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه ایجاد پایگاه های امداد هوایی یکی از نیازهای ضروری استان در بحث پدافندغیرعامل است، اعلام کرد: بسترهای لازم در زمینی بالغ بر 8 هزار متر جهت ایجاد پایگاه امداد هوایی باید دیده شود.
احمد نصیری اظهار داشت: هلال احمر به عنوان اصلی ترین بازوی اجرایی در پدافندغیرعامل باید خود مجهز به امکانات و تجهیزات اولیه امدادی باشد. نصیری در ادامه تاکید کرد: اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان جهت احداث ساختمان پایگاه جمعیت هلال احمر دیده شده است که با اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی استان می توان هر چه سریعتر عملیات احداث این پایگاه امدادی را فراهم آورد در غیر اینصورت اعتبار مذکور جذب نخواهد شد. این مسئول با اشاره به ایجاد پایگاه های امداد هوایی یکی از نیازهای ضروری استان در بحث پدافندغیرعامل دانست و تصریح کرد: بسترهای لازم در زمینی بالغ بر 8 هزار متر جهت ایجاد پایگاه امداد هوایی باید دیده شود.
استقرار 2 پایگاه امداد و نجات کشور در البرز
رییس جمعیت هلال احمر البرز در پایان اذعان داشت: از 6 پایگاه اقماری امداد و نجات در کشور، 2 پایگاه ملی آن در محمد شهر کرج و هیو استقرار خواهد یافت و در حال حاضر درمرحله رایزنی جهت استقرار زمین قرار داریم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود