22 مهر 1391
شماره خبر: 13100

پرندگان و وحوش آسیب دیده به مراکز نگهداری این حیوانات در ساوجبلاغ تحویل شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پرندگان و وحوش آسیب دیده به مراکز نگهداری این حیوانات در ساوجبلاغ تحویل شوند

سپیدار آنلاین: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: مردم پرندگان و وحوش آسیب دیده را به این اداره یا به مراکز نگهداری این حیوانات و پرندگان تحویل دهند.
حمیدرضا لشگری با اشاره به مشکلات نگهداری پرندگان و وحوش و همچنین با توجه به بیماری های مشترک بین حیوان و انسان گفت: این پرندگان باید به سرعت مداوا و به طبیعت بازگردند. وی از مردم خواست کرد در صورت مشاهده وحوش و پرندگانی که در طبیعت آسیب دیده‌اند، مراتب را در اسرع وقت به اداره محیط زیست این شهرستان و یا مراکز نگهداری این پرندگان اطلاع دهند. وی تاکید کرد: پس از تحویل این پرندگان به سرعت مراحل درمان و احیا بر روی آنها انجام می شود و مجدد به دامان طبیعت بازگردانده خواهند شد.
20 "بهله سارگپه" به دامان طبیعت ساوجبلاغ بازگشتند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ساوجبلاغ همچنین از رها سازی 20 بهله سارگپه به دامان طبیعت خبر داد و گفت: تعدادی از این پرنده ها از ناحیه بال دچارآسیب دیدگی شده بودند و تعدادی نیز توسط شهروندان علاقه مند به محیط زیست به این اداره و یا مرکز نگهداری پرندگان چهارباغ و مجتمع ایثار تحویل شدند. وی ادامه داد: شش بهله نیز توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست از متخلفان کشف و ضبط که پس از انجام عملیات احیا و درمان و گذراندن دوره تیمارداری آماده رهاسازی به دامان طبیعت شدند. لشگری ضمن تشکر از تمامی علاقه‌مندان به محیط زیست و طبیعت، گفت: آزادسازی این پرندگان در اولین سایت رهاسازی پرندگان شکاری در استان البرز صورت گرفت.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود