14 آبان 1393
شماره خبر: 131173

پزشکان فردیس به عشق حسین (ع)، بیماران را رایگان معاینه می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پزشکان فردیس به عشق حسین (ع)، بیماران را رایگان معاینه می کنند


رییس مرکز نیکوکاری شهرستان فردیس گفت: پزشکان این شهرستان در حرکتی معنوی و به عشق سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) ،از شب گذشته طرح معاینه رایگان مردم را در این شهرستان به اجرا درآورده اند.
حجت الاسلام 'غلام حسین غلامی داور' افزود: در اجرای این طرح پزشکان متخصص و عمومی ، روانپزشکان و دندانپزشکان با استقرار در مرکز نیکوکاری مسجد جامع المهدی(عج) منطقه فردیس به معاینه رایگان بیماران می پردازند. وی اظهار کرد: این پزشکان به دعوت مرکز نیکوکاری فردیس برای معاینه رایگان مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا پاسخ مثبت دادند.
غلامی داور گفت: دراجرای این طرح بیماران نیازمند علاوه بر معاینه ، مراحل درمان آنان نیز با حمایت مرکز نیکوکاری فردیس انجام می شود. رییس مرکز نیکوکاری شهرستان فردیس افزود: امروز 200 نفر از بیماران نیازمند به صورت رایگان در فردیس معاینه شدند. وی به کارکردهای مراکز نیکو کاری محله ای اشاره کرد و گفت: توسعه فرهنگ انفاق ، تعاون و احسان و نیکوکاری، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد ، نظارت معتمدین محله بر فعالیت های اجتماعی ، بازیابی فرهنگ و هویت اسلامی محله، ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی با رویکرد توانمند سازی از جمله دستاوردهای این مراکز است که باید مورد توجه قرارگیرد. مرکز نیکوکاری فردیس زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره ) این شهرستان از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و تاکنون 150خانوار را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود