14 آبان 1393
شماره خبر: 131184

تقدیرمدیركل از زحمات كاركنان انتقال خون البرز در تاسوعا و عاشورای حسینی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تقدیرمدیركل از زحمات كاركنان انتقال خون البرز  در تاسوعا و عاشورای حسینی


از کودکی حضور در تکایا و دستجات عزادارای به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به نوعی انجام وظیفه بر ایمان بوده و شعف معنوی حاصل از انجام یک وظیفه دینی و تخلیه غم و اندوه سنگین ناشی از جفای بزرگی که بر سیدالشهدا و یارانش روا گردید، غیر قابل وصف بوده است.
هر چند ، از زمان حضور در انتقال خون از این امتیاز بزرگ محروم شدیم و هر ساله در این ایام فقط به فکر پذیرایی مناسب از اهداکنندگان و عزاداران حسینی هستیم یا عملی که انرژی مثبت دریافتی از آن کم از عزاداری برای اباعبدالله ندارد و طی سالیان آموخته ایم می توانیم ثواب عزاداری امام خود را از خدمتگزاری به عزاداران آن بزرگوار بدست آوریم .
اینجانب از همه همکاران خود که در این ایام با نهایت تلاش و کوشش بالغ بر 12 ساعت فعالیت مستمر طاقت فرسا در شبانه روز داشته اند سپاسگزاری می کنم و اطمینان دارم پروردگار مهربانمان به پاس خدمت به همنوع بهترین پاداشها را برایتان منظور خواهد کرد . در عین حال مسلم می دانم حضور صددرصدی کارکنان مجموعه انتقال خون در تمام استانهای کشور مورد توجه مدیران ارشد سازمان و وزارت بهداشت خواهد بود تا برای این ویژگی مهم مراکز انتقال خون پاسخی متناسب ارائه نمایند . در پایان ضمن تشکر مجدد از همکاران خستگی ناپذیر خود لازم میدانم از کلیه اهداکنندگانی که در این ایام لبیک به حسین (ع) را با اهدای خون خود برای نجات جان همنوع انجام می دهند و در طرح نذر خون با شعار ((نجات یک انسان ، نذر امسال من )) شرکت جستند کمال امتنان را داشته باشم .
دکترحسن حسینی
مدیرکل انتقال خون استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود