14 آبان 1393
شماره خبر: 131216

ارایه آموزشهای مهارتی به مددجویان کمیته امداد نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارایه آموزشهای مهارتی به مددجویان کمیته امداد نظرآباد


500 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نظرآباد در دوره های آموزشی کوتاه مدت، بلند مدت، استاد شاگردی و حرفه آموزی جهت حضور فعال در بازار کسب و کار شرکت کردند.
مجید امیریان مدیر کمیته امداد شهرستان نظرآباد در تشریح این خبر گفت : خدمت فوق بصورت رایگان و به منظور ارتقاء سطح مهارتهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.
وی اظهار داشت: این دوره ها با هدف آشنايی متقاضيان و فعالان با بازار کار، فراگيري حرفه هاي كار متنوع ، توانمند سازي نيروي انساني و كار افريني برگزار گردید. وی افزود : آموزش مددجویان نقش بسزایی در کمک به اقتصاد خانواده و توانمند سازی آنها و خروج مددجویان از چرخه کمیته امداد دارد. امیریان اشتغالزایی و دانش کارآفرینی را در توانمند سازی و اقتصاد خانواده های مددجو بسیار مهم خواند و افزود : بر همين اساس ارزش افزايي ، خلاقيت ونوع آوري ، مشاركت در كارهاي گروهي و تقويت روحيه تلاش و رقابت پذيري با ديگران از جمله برنامه های کمیته امداد در زمينه اشتغالزایی مددجویان است . این مسئول بیان کرد: دردوره های آموزشی فوق، مربیان مشاوره در خصوص انگیزه شروع کسب وکار و آشنایی با اصول اولیه تنظیم کسب وکار راهنمایی لازم را به مددجویان ارایه می دهند و در زمینه های مختلف کارآفرینی، توسعه اشتغال و حرفه آموزی ، ضمن بیان توضیحات لازم ، نسبت به ارایه آموزش تکمیلی بر اساس استعداد و علاقه مددجو اقدام می نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود