3 آبان 1391
شماره خبر: 13818

19 میلیارد تسهیلات خودکفایی به مددجویان شهرستان کرج پرداخت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

19 میلیارد تسهیلات خودکفایی به مددجویان شهرستان کرج پرداخت شد

سپیدار آنلاین: مدیر کمیته امداد شهرستان کرج از پرداخت 19 میلیارد تسهیلات خودکفایی در 6 ماهه اول سال جاری به مددجویان تحت حمایت خبر داد.
سید رضا شوبیری با بیان این خبر گفت: این تسهیلات به 205 نفر از مددجویان تحت حمایت کرجی پرداخت شد. وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال خودکفایی توسط نهاد مقدس کمیته امداد افزود: کمیته امداد در راستای اشتغالزایی افراد تحت حمایت زمینه استفاده مددجویان را از تسهیلات این نهاد فراهم آورده است. وی اظهار داشت : سقف تسهیلات پرداختی 150 میلیون ریال است که بر اساس طرح ارائه شده به مددجویان اعطا می شود. شوبیری توانمند سازی، اشتغال و خودکفایی مددجویان را از اهداف کمیته امداد عنوان کرد و یاد آور شد: افراد بیکار مستعد اشتغال بعد از شناسایی، آموزش می بینند و پس از مشاوره شغلی، بر اساس توانمندی هایشان برای گرفتن تسهیلات به بانک عامل معرفی می شوند. مدیرکمیته امداد شهرستان کرج تصریح کرد: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از اولویت های اساسی این نهاد در سال جاری است که بحمد الله توفیقاتی نیزدر این زمینه حاصل شده است.
وی بیان کرد: توانمند سازی مددجویان به معنای قطع رابطه این افراد با کمیته امداد نیست بلکه این افراد به لحاظ، بهرمندی از خدمات مشاوره ای، تحت حمایت این نهاد است.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود