19 آبان 1393
شماره خبر: 131454

کمبود یک سانس رایگان باشگاه های ورزشی در سطح استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمبود یک سانس رایگان باشگاه های ورزشی در سطح استان البرز


مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در نشست شورای فرهنگی استان در خصوص ارتقاء ورزش همگانی به سانس رایگانی سالن های ورزشی طی هفته و یا ماه اشاره کرد و آن را در رونق ورزش موثر خواند.
حجت الاسلام سید اکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در نشست شورای فرهنگی استان که با حضور نماینده ولی فقیه استان البرز با محوریت رویکرد ورزش همگانی برگزار شد، با اعلام گزارش نماز ظهر عاشورا در سطح استان البرز، اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا در سال جاری با همت عموم عزاداران حسینی با شکوه تر از سال گذشته برگزار شد. این مسئول در ادامه در خصوص موضوع نشست شورای فرهنگی که اختصاص به ورزش همگانی داشت، بیان کرد: استان البرز با وجود قهرمانان و پتانسیل های بالای فرهنگی هنری نیازمند اختصاص یک سانس رایگان ورزشی در هفته، ماه و حتی سال است. به گفته حجت الاسلام موسوی، ایجاد چنین امکانی انگیزه حضور یکبار در هفته یا ماه را در عموم مردم تقویت می کند و زمینه ای برای گسترش ورزش همگانی می تواند باشد. رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با رویکرد به ورزش های قهرمانی موفقیت های بسیاری را به دست آورده است، این پتانسیل به منظور ارتقاء ورزش همگانی استان قابلیت بهره وری دارد.
وی با امعان نظر بر کمبودهای مالی به عنوان یکی از دلایل روی نیاوردن به ورزش توضیح داد: تیم های ورزشی بسیاری در سطح محلات فعالیت دارند، که معمولا از گروه های سنی نوجوان و جوان هستند، چنان چه فرآیندی برای استفاده از سانس رایگان از سالن های ورزشی در هفته و یا ماه فراهم شود فرصتی حداقلی برای آنان است.





منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود