2 آذر 1393
شماره خبر: 132251

راه اندازي دوايرتخصصي صدورگواهينامه و واحد اجرائيات در فرديس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه اندازي دوايرتخصصي صدورگواهينامه و واحد اجرائيات در فرديس


رئيس پليس راهور شهرستان فرديس استان البرز از راه اندازي دايره تخصصي صدور گواهينامه و واحد اجرائيات در اين شهرستان خبر داد.
سرگرد «قدرت الله خيشه» ديس در تشريح اين خبر اظهار داشت : در پي افتتاح ستاد راهور شهرستان فرديس روزانه حجم زيادي از درخواست هاي مردمي مبني بر ارائه خدمات تخصصي به منظور تسريع در کار و صرفه جوئي در زمان ارائه خدمات پليسي از جمله صدور گواهينامه و رسيدگي به جرائم و تخلفات راهنمايي و رانندگي به اين پليس ارائه مي شد.
وي افزود : خوشبختانه با تلاش وپيگيري مستمر فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس زير ساخت هاي فني مورد نياز تامين و از 29 آبان ماه دايره تخصصي صدور گواهينامه با قابليت بررسي و ثبت کليه پرونده هاي ارجاعي از دفاتر پليس 10+ مستقر در شهرستان و واحد اجرائيات نيز علاوه بر ساير دواير تخصصي از جمله ستاد ترخيص وسايل نقليه و امور آموزشگاه هاي رانندگي راه اندازي و فعاليت خود را به منظور تسريع در امور و پاسخگويي به مراجعان آغاز کرد. "سرگرد خيشه در پايان گفت : شهروندان ساكن شهرستان فرديس مي توانند منبعد از مراجعه به پليس راهور استان البرز خودداري و براي انجام درخواست هاي خود مستقيماً به پليس راهور شهرستان فرديس مراجعه کنند.




منبع:پایگاه خبری پلیس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود