2 آذر 1393
شماره خبر: 132280

برنامه های هفته بسیج در اشتهارد اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برنامه های هفته بسیج در اشتهارد اعلام شد


سرگرد پاسدار مصطفی ترابی فرمانده بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد ویژه برنامه های هفته بسیج در اشتهارد را تشریح کرد.
در ابتدا این نشست سرگرد ترابی در خصوص نقش بسیج در دوران انقلاب اسلامی ،گفت : بسیج در هر زمان و مقطعی معنای خاص خود را پیدا کرده است ؛ زمانی در دوران دفاع مقدس با حضور در جنگ و عرصه نظامی ایفا نقش کرده و بعد از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظ ارزشها و ناشر ارزش های دفاع مقدس ، به عنوان یک فرهنگ پایه در جامعه و مدافع در جنگ نرم و همچنین سازماندهی نهادهای مردمی نقش داشته است . وی افزود : حضرت امام با انتخاب و شناسایی بسیج ، ظرفیت عظیم مردم را به صحنه کشاند و با اصل انقلاب اسلامی ارتباط داد و این سرمایه اصلی انقلاب است که حضور مردم در صحنه را از طریق بسیج تضمین کرد. سرگرد ترابی تصریح کرد: پسوند قشنگی که در بسیج هست بنام بسیج مستضعفان که این نشان دهنده تشکیل بسیج از مردم عادی است و ارتباط با اقشار مختلف مردم که الان یک نهاد قابل اعتماد در میان مردم بوده و این مرهون ولایت مدار بودن بسیج است. وی خاطر نشان کرد: بسیج همیشه در رکاب و سرباز ولایت بوده وهیچ گاه از تحت امر ولی فقیه خارج نشده است . فرمانده ناحیه بسیج اشتهارد ،گفت : از برکات بسیج همان روحیه وفرهنگ بسیجی است که هیچ گاه در شرایط خاص روحیه مقاومت را از دست نداده وخود را در حصار و قید و بندهای مادی و پرستیژ قرار تگرفته است . سرگرد ترابی در پایان با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار عزم ملی و مدیریت جهادی آغاز می شود برنامه های ویژه هفته بسیج در اشتهارد را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱- حضور در نماز جمعه واجراء طرح میقات حلقه های صالحین .
۲- دیدار با امام جمعه شهرستان اشتهارد
۳- افتتاح سراسری و هم زمان هزار سوله ورزشی وسالن توسط ریاست سازمان بسیج سردار نقدی .که بصورت پخش زنده تلویزیونی پوشش داده خواهد شد .
۴- نشست روشنگری در رابطه با طرح آسیب های ماهواره در سطح شهرستان .
۵- همایش مهندسین بسیجی کشاورزی ومنابع طبیعی در روز دوشنبه سوم آذر با دیدگاه بحث وتبادل نظر در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان .
۶- گردهمایی بسیجیان حوزه روستایی را در سطح روستای رحمانیه وگردهمایی اعضاءبسیج شهری خواهران وبرادران در سالن شهید مطهری روز پنج شنبه هفتم آذر ماه .
۷- تقدیر وتشکر از اعضاء نمونه و نخبگان علمی وفرهنگی بسیج .
۸- گلباران گلزار شهدای شهرستان را با حضور بسیجیان .
۹- مسابقات حفظ وقرائت قران کریم هم در سطح خواهران و برادران برگزار خواهد شد .
۱۰ – مسابقات ورزشی در رشته های دارت ، والیبال ، شنا و فوتسال ادارات نیز در این هفته برگزار خواهد شد .
۱۱-گردهمایی بزرگ بسیجیان جمعه هفتم آذر ماه بعد از نماز مغرب واعشاء در مسجد شهدا به عنوان شکوه مقاومت و با شعار عاشورایی می مانیم .
۱۲ – برگزاری نمایشگا ه های سیّار در سطح شهر و روستا در زمینه عفاف و حجاب .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود