9 آذر 1393
شماره خبر: 132727

دانشگاه خوارزمی، میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دانشگاه خوارزمی، میزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان البرز


دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان البرز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان البرز در دانشگاه خوازمی البرز خبر داد.
حمید رنجبر اظهار کرد: به ‌مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان البرز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوازمی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که دانشگاه خوارزمی با چهار غرفه در این نمایشگاه حضور خواهد یافت، گفت: در این نمایشگاه، پژوهش‌ها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب 100 غرفه درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت. وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر 60 سازمان و شرکت دانش بنیان برای حضور در این نمایشگاه اعلام حضور و آمادگی کرده‌اند. رنجبر تصریح کرد: افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 9 صبح (17 آذرماه امسال) با حضور دکتر احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، استاندار و مسؤولین استان البرز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، گفت: در اختتامیه این نمایشگاه از پژوهشگران و فناوران برتر استان و غرفه‌های برتر نمایشگاه تقدیر و تشکر به‌ عمل خواهد آمد. بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه این نمایشگاه روز پنجشنبه، 19 آذر ماه با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار می‌شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود