10 آذر 1393
شماره خبر: 132793

از عملکرد خوب تیم مذاکره کننده کشورمان تشکرمی کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

از عملکرد خوب تیم مذاکره کننده کشورمان تشکرمی کنیم


امام جمعه شهرستان فردیس استان البرز با بیان اینکه تیم مذاکره کننده کشورمان به خوبی از حقوق ملت مسلمان ایران دفاع کرد، گفت: از عملکرد خوب و تلاش های شبانه روزی این تیم تشکر و قدردانی می کنیم.
حجت الاسلام 'علی اکبر ایمانی افزود:تیم مذاکره کننده دولت تدبیر وامید، مقتدرانه در مقابل هجمه ها و زورگویی های غرب و آمریکا ایستاد. وی ادامه داد: این تیم درمذاکرات هسته ای با گروه 1+5 با رویکرد درست و اصولی از مواضع به حق ملت ایران دفاع کرد و روش مذاکره این تیم به جهانیان نشان داد که ملت مسلمان ایران اهل گفت و گو است. استاد دانشگاه خوارزمی یادآور شد: تصوری که بعضی ها از تیم مذاکره کننده ایران داشتند این بود که ممکن است از خط قرمزها عبور کرده و ضمن عقب نشینی نتواند از حق مردم دفاع کند. امام جمعه فردیس گفت: عملکرد خوب این تیم نشان داد، ایران اسلامی هرگز زیر بار زورگویی دشمنان اسلام نخواهد رفت. ایمانی اظهار کرد: باید در همه عرصه های بین المللی این حضور شفاف و مقتدرانه را تقویت و گسترش دهیم تا بتوانیم از حقوق و ارزش های خودمان به درستی دفاع کنیم. استاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی فرهیخته و اثرگذار درعرصه های بین المللی است، اظهار داشت: این ملت به جهانیان ثابت کرده که زیر بار زور و ستم نمی رود و دستاورد علمی خود را با تمام توان صیانت خواهد کرد.
امام جمعه فردیس گفت: دستاورد علمی ایران در زمینه دانش هسته ای، برخلاف حرکت و استفاده های غیرانسانی قدرت های زورگو از این دانش ، برای خدمت به انسانیت و اهداف صلح آمیز و بشردوستانه است. وی با بیان اینکه ما نمی توانیم از دانش بشردوستانه و صلح آمیز هسته ای چشم پوشی کنیم،افزود: استفاده از تاکتیک های مناسب دیپلماسی یا به فرموده مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه، لازمه دفاع از حقوق مسلم ملت ایران در مذاکرات هسته ای است. شهرستان 600 هزارنفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قراردارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود