10 آذر 1393
شماره خبر: 132808

کمک 44 ميليون ريالي حاميان طرح اکرام درتامين مسکن ايتام

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمک 44 ميليون ريالي حاميان طرح اکرام درتامين مسکن ايتام


مدير کميته امداد شهرستان ساوجبلاغ از اهداء 000/ 500/ 44 ريالي حاميان خير طرح اکرام در ساخت مسکن ايتام اين شهرستان خبر داد.
شاپور قاسمي با بيان مساعدت هاي مالي حاميان اظهار داشت : طرح اکرام ايتام از جمله طرح‌هاي موفق کميته امداد ، ارايه حمايتهاي تکميلي به ايتام تحت حمايت اين نهاد است .
وي تصريح کرد: خيرين و حاميان نيکوکار با شرکت در اين طرح خداپسندانه و کمک به ايتام تحت حمايت کميته امداد بسياري از مشکلات آنها را در تامين هزينه‌هاي معيشت ، تحصيل ، درمان و مسکن برطرف مي کنند. مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ساوجبلاغ گفت : کمک اين نهاد براي خريد و تعمير مسکن ايتام طرح اکرام براساس اولويت در حال انجام است . قاسمي با اشاره به خدمات ارائه شده به افراد تحت حمايت کميته امداد در زمينه مسکن افزود : بر اين اساس احداث و خريد مسکن ، تعمير و بازسازي کلي و جزئي از جمله مواردي بوده که با فوريت در بخش مسکن انجام مي شود. وي ، بر توجه به وضعيت خانواده هاي ايتام و رسيدگي به امورات اين قشر از جامعه تاکيد کرد و يادآور شد: ايجاد مسکن براي خانواده هاي ايتام با کمک خيرين و حاميان يکي از اولويت هاي اين نهاد است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود