16 آذر 1393
شماره خبر: 133218

مسابقه کشوری عکاسی از زائران پیاده اربعین حسینی برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مسابقه کشوری عکاسی از زائران پیاده اربعین حسینی برگزار می شود


دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین استان البرز با هدف شناخت ، تبلیغ و ترویج فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی و ثبت آثار خلاقانه با دوربین و تلفن همراه برگزار می کند.
در این مسابقه آثار ارسالی زائران در پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری، در قالب عکس مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
علاوه بر آن آثار منتخب نیز در نمایشگاهی که به همین مناسبت ترتیب داده می شود، به نمایش در خواهد آمد. علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق نرم افزارهای موبایلی به شماره ۰۹۳۵۴۹۳۰۰۵۲ و یا از طریق ایمیل info@alborzkanoon.ir و یا به آدرس کرج، بلوار امامزاده حسن، خیابان شهید نصرتی، دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان البرز، دفتر معاونت فرهنگی و هنری ارسال نمایند. شرکت کنندگان به همراه آثار خود باید نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شهر و استان محل سکونت و شماره تماس و توضیح مختصری در مورد عکس خود را ارسال نمایند. لازم به ذکر است، تمامی حقوق آثار دریافتی متعلق به دبیرخانه این مسابقه خواهد بود و دبیرخانه حق تلفیق یا تلخیص آن را خواهد داشت اما هرگونه انتشار آثار در رسانه های مکتوب و تصویری با نام صاحب اثر صورت خواهد گرفت.




منبع:شبستان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود