17 آذر 1393
شماره خبر: 133229

ایجاد دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه خوارزمی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ایجاد دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه خوارزمی


سرپرست دانشگاه خوارزمی از احداث دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم ساختمان دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه تا دو سال و نیم آینده آماده بهره‌برداری شود.
دکتر محمدعلی سبحان‌اللهی، در آئین تجلیل ازدانشجویان برتر علمی وفرهنگی دانشگاه خوارزمی، گفت: درس‌های آموزنده 16آذر باید همواره سرمشق همه دانشگاهیان باشد و همیشه به یاد آن روز باید مسئولیت‌های خودمان را گوشزد کنیم و برای سرفرازی علمی کشورمان ایران اقدام کنیم. وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص آخرین وضعیت ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه، گفت: کلنگ احداث این دانشکده اخیراً زده شده و امیدواریم تا دو سال و نیم آینده این دانشکده آماده بهره‌برداری شود.
سرپرست دانشگاه خوارزمی بارد ادعای تبعیض قائل شدن بین برخی از تشکل‌ها در دانشگاه گفت: مسئولین دانشگاه همواره از پیشنهادات کلیه انجمن‌ها وتشکل‌های دانشگاه استقبال می‌کنند و درحال حاضر نیز بخش فرهنگی دانشگاه فعال است و دانشجویان علاقمند می‌توانند از این فرصت برای فعالیت‌های فرهنگی خود استفاده کنند. وی با اشاره به لزوم ایجاد گرو‌ه‌های پژوهشی دردانشکده‌های این دانشگاه، افزود: از این ایده که مورد تائید همه مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه است برای ایجاد گروه‌های پژوهشی جهت فعالیت‌های علمی دانشجویان استفاده خواهد شد. سبحان‌اللهی بابیان این‌که بسیاری از خوابگاه‌های‌ دانشگاه نیاز به تجهیز و نوسازی دارند، گفت: امسال در حالی 2.5 میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه‌ها اختصاص یافت که در عمل قریب به پنج میلیارد تومان هزینه شد. سرپرست دانشگاه خوارزمی درپایان به پرسش یکی از دانشجویان در خصوص انصراف برخی از دانشجویان دکتری و ارشد به خاطر مسائل مالی، گفت: در جلساتی که هفته گذشته برگزار کردیم مقرر شد که جهت تقویت صندوق رفاه دانشجویی از طریق جذب منابع مالی و حمایت خیرین اقدام شود .

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود