17 آذر 1393
شماره خبر: 133232

خیرنیک اندیش کرجی منزل مسکونی خودرا به آموزش وپرورش اهداء کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

خیرنیک اندیش کرجی منزل مسکونی خودرا به آموزش وپرورش اهداء کرد


خیر نیک اندیش کرجی در اقدامی خداپسندانه منزل مسکونی و ویلایی10000000000ریال خود را در گوهردشت به آموزش وپرورش ناحیه 3کرج اهداء کرد.
عبدالکریم رستمی مدیر آموزش وپرور ش ناحیه 3کرج باحضور در منزل خیر نیک اندیش حاج حسین رحیمی از اقدام خداپسندانه ایشا ن وهمسرش تقدیر کرد. رستمی دراین دیدارصمیمی ضمن سپاس ازکار نیک وماندگاراین خیرین اظهار داشت:انجام کار خیر ونیک لازمه اش توفیق الهی است که نصیب هرکسی نمی شودو قطعا کاری که شما انجام دادید یک توفیق الهی بوده است وباقیت وصالحات خواهد بود رستمی ترویج کار خیر درجامعه را یک وظیفه شرعی وانسانی دانست و افزود:هر چقدر در ترویج فرهنگ خیری درجامعه تلاش بیشتر ی انجام گیرد به همان ادازه از مشکلات آموزش وپرور ش وتنگناهای آن کاسته خواهدشد. در این دیدار حاج حسین رحیمی هدف از اهداء منزل مسکونی خود را به آموزش پرورش کسب رضایت خداوند واستفاده دانش آموزان ازاین فضا برای کسب علم وادب ومعرفت دانست و افزود :خدای خود راشاکرم که توفیق داد تاخدمتی کوچک در راه اوداشته باشم
لازم به ذکر است که؛ حاج حسین رحیمی از خیرین نیک اندیش کرجی در یک اقدام خداپسندانه منزل مسکونی و ویلایی 10000000000ریال خود را واقع در گوهردشت به آموزش وپرورش ناحیه 3کرج اهداء کرد.




منبع:پانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود