23 آذر 1393
شماره خبر: 133558

جشنواره از باران تا رویش بستری برای نوآوری فرهنگی دانشجویان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جشنواره از باران تا رویش بستری برای نوآوری فرهنگی دانشجویان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز گفت: دانشجویان می‌توانند با بیانی ساده، ایده‌های خلاقانه فرهنگی خود را برای اجرا در سطح دانشگاه‌ها و یا جامعه، به جشنواره «از باران تا رویش» ارائه دهند.
احمدرضا فیروزی گفت: جشنواره سراسری نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان «از باران تا رویش» با هدف فراهم آوردن بستر مناسب برای شناسایی و تشویق نوآوران فرهنگی در حوزه دانشجویی طراحی شده است. وی افزود: در برخی بخش‌های جشنواره دانشجویانی می‌توانند شرکت کنند که فعالیت یا رویکردی فرهنگی را دنبال کرده باشند، اما در بخش ایده‌های خلاقانه فرهنگی، تمامی دانشجویان سراسر کشور- اعم از دانشجویان فعال فرهنگی یا دانشجویانی که تاکنون سابقه فعالیت فرهنگی مشخصی نداشته‌اند- می‌توانند شرکت نمایند.
دبیر جشنواره سراسری نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان با اشاره به بخش‌ها و محورهای جشنواره، تصریح کرد: «ایده‎های خلاقانه فرهنگی»، «آثار، محصولات نوآورانه فرهنگی»، «قالب‌ها و شیوه‌های نوآورانه فرهنگی»، «ایجاد ساختار نوآورانه در حوزه فرهنگی» و «راه‎اندازی یک کسب و کار کارآفرینانه فرهنگی» محورهای جشنواره «از باران تا رویش» است و دانشجویان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره در قالب محورهای فوق ارائه دهند. فیروزی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره سراسری می‌توانند آثار و مستندات خود را به پست الکترونیکی cul.alborz@acecr.ac.ir و یا دبیرخانه جشنواره به نشانی: استان البرز، کرج، حصارک، دانشگاه خوارزمی، ساختمان اداری، طبقه همکف، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز ارسال کنند. وی با اشاره به برنامه زمانی جشنواره، تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 30 دی‌ماه 1393 است و اختتامیه جشنواره در دهه نخست اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود. فیروزی در پایان گفت:: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شیوه‌نامه و ضوابط ثبت‌نام و سایر جزئیات جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.jalborz.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 34505151 - 026 تماس حاصل نمایند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود