24 آذر 1393
شماره خبر: 133644

در هفته ي پژوهش، دو قرارداد در سطح ملي توسط دانشگاه علوم پزشكي البرز منعقد خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

در هفته ي پژوهش، دو قرارداد در سطح ملي توسط دانشگاه علوم پزشكي البرز منعقد خواهد شد


دكتر محمد جواد غروي معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه علوم پزشكي البرز در خصوص برنامه هاي هفته ي گراميداشت پژوهش را تشريح كرد و گفت: هفته ي ملي پژوهش با اجراي برنامه هاي مختلف در سطح كشور برگزار مي شود و در استان البرز نيز اين هفته در ابعاد مختلف برگزار خواهد شد.
دكتر محمد جواد غروي معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه علوم پزشكي البرز گفت: هفته ي پژوهش در سطح استاني با مشاركت همه ي نهاد هاي پژوهشي استان با برپايي نمايشگاه سه روزه با تقدير از پژوهشگران برتر استان به كار خود پايان داد و همچنين دو تن از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشكي البرز به عنوان پژوهشگر برتر در اين نمايشگاه انتخاب شدند. دكتر غروي از راه اندازي واحد نشر دانشگاه خبر داد و ادامه داد: در اين هفته دو قرارداد پژوهشي در سطح ملي توسط دانشگاه علوم پزشكي البرز منعقد خواهد شد.
وي ضمن اعلام اين خبر افزود: تفاهم نامه پژوهشي بين دانشگاه علوم پزشكي البرز و اصفهان منعقد شده است و بر اساس اين تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشكي البرز مي تواند از بانك جامع اطلاعاتي دانش آموزاني كه بيش از 500 نوع داده از هر فرد در كليه شاخص هاي فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي ، روحي و جسمي تهيه شده است در تهيه و نشر مقالات استفاده كند. معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه عنوان كرد: در اين هفته طبق قرارداد هاي منعقد شده 5 شركت دانش بنيان در مراكز رشد دانشگاه فعاليت خود را آغاز مي كنند و انتظار مي رود اين تعداد به ده شركت دانش بنيان نيز برسد. دكتر غروي با تاكيد بر آخرين روز از هفته ي پژوهش كه مراسمي با اين مذموم در دانشكده پزشكي اين دانشگاه برگزار مي كردد تصريح كرد: در همايشي كه در تاريخ 25 ام آذرماه برگزار خواهد شد از پژوهشگران برتردر بخش هاي دانشجويي ، كارمندي و اساتيد تقدير مي شود. وي همچنين ادامه داد: از پيس كسوتان شوراهاي مختلف پژوهشي مانند كميته اخلاق ، كميته نشر و تاليف ، هيئت هاي تحريريه مجلات و شوراهاي پژوهشي و فناوري دانشگاه و همچنين از پژوهشگري كه بيشترين ارجاعات به مقاله را داشته است تقدير خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود