1 دی 1393
شماره خبر: 134052

پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرک خاتم الانبیا(ص) کرج آرام گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیکر پاک دو شهید گمنام در شهرک خاتم الانبیا(ص) کرج آرام گرفت


در ایام سوگواری ارتحال رسول اکرم(ص)، و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مردم خداجو وشهیدپرور کرج پیکر مطهر دو شهید گمنام را در کرج تشییع و در شهرک خاتم الانبیاء به خاک سپردند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: یکبار دیگر شهدا ما را قابل دانستند و بر ما و شهرمان منت نهادند و مردم کرج نیز انصافاً حق مهمان نوازی راگرامی داشتند و این شهدارا چون نگینی باارزش در جمع خود تشییع وبدرقه نموده و به خاک سپردند.
سردار اسلامی افزود: علیرغم اوضاع نامناسب جوی و بارندگی در روز تشییع جمعیت انبوهی از آحاد مردم خداجوی کرج از میدان شهدا تا آستانه مبارک امامزاده حسن(ع) این شهدا را تشییع و سپس جهت به خاکسپاری به شهرک خاتم الانبیاء منتقل نمودند. سردار اسلامی در ادامه گفت: حضرت امام خمینی(ره) در بیاناتی فرموده بودند: شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است. این فرمایشات امام راحل نصب العین خادمان شهداست و ما مفتخریم این نشانه های غرور و عزت جمهوری اسلامی را در شهرمان با افتخار میزبان باشیم. لازم به توضیح است پیکر مطهر این دو شهید گمنام 17 ساله و 20 ساله که توسط کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح به تازگی در جزیره مجنون و منطقه پنجوین کشف و به میهن اسلامی منتقل گردیده بودند بر روی دستان مردم ولایت مدار کرج بدرقه و تشیع و به خاک سپرده شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود