3 دی 1393
شماره خبر: 134169

نگاه پژوهشگاه مواد و انرژی به تجاری سازی رساله های دکترا معطوف است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نگاه پژوهشگاه مواد و انرژی به تجاری سازی رساله های دکترا معطوف است


معاون پژوهشی پژوهشگاه مواد وانرژی کشورگفت: نگاه این پژوهشگاه به تجاری سازی رساله های دانشجویان دکترا در بخش مواد و انرژی معطوف شده است.
دکتر'مسعود علیزاده' روزچهارشنبه درنشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی این پژوهشگاه افزود: دانشجویان مقطع دکترا باید رساله های خود را به سمت تجاری سازی پیش ببرند. وی گفت: پژوهشکده های وابسته به پژوهشگاه مواد و انرژی می توانند در پیشبرد برنامه های تحقیقاتی و تجاری سازی دستاوردهای علمی نقش موثری ایفا کنند.
علیزاده در بخش دیگر سخنان خود به هفته پژوهش اشاره کرد و افزود: غرفه پژوهشگاه مواد وانرژی درنمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان البرز درهفته پژوهش امسال، برتر شناخته شد. وی اظهار داشت: مرتضی مرادی البرزی در گروه علوم پایه و محمدرضا واعظی در گروه فنی و مهندسی از پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی استان البرز معرفی شدند. در ادامه نیز اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی درخصوص نهادینه کردن فرهنگ فناوری و پیشبرد برنامه های پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند. پژوهشگاه مواد و انرژی ایران وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، یکی از مراکز مهم تحقیقاتی کشور است که پژوهشگران آن تاکنون دستاوردهای علمی فراوانی به ثبت رسانده اند. این پژوهشگاه در مشکین دشت شهرستان فردیس مستقر است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود